2017-05-29 09:14:45

ŠKOLA U PRIRODI / ŠKOLA PLIVANJA

Četvrti su se razredi iz škole u prirodi vratili puni prekrasnih dojmova i uspomena na, nekima jedan od prvih, višednevni izlet bez roditelja. Pročitajte njihove dojmove i pjesme nastale na morskoj obali. More nas učini pjesnicima!

Škola u prirodi

Napokon smo krenuli u Umag. Tamo smo trebali naučiti plivati. Prvo smo stali u Roču kako bi ga malo razgledali, a malo kasnije u Humu (najmanji grad na svijetu). Tada je počela moja pustolovina.

Došli smo! Svi smo bili uzbuđeni. Kada smo izašli iz busa svatko je trebao uzeti svoju putnu torbu. Moje prijateljice i ja smo morale nositi torbe u apartman. Što je bilo najgore mi smo bile na trećem katu, a putne su torbe bile teški. Drugi dan smo imali testiranje kako je tko znao plivati. Ja baš i nisam znala, ali sam s vremenom naučila. Svaki dan sam morala buditi Mateju i Mariju jer budilica nije bila dovoljno glasna. Lagano sam ih škakljala kako bi ih obzirno probudila. Toga dana bila sam vesela jer smo išli vlakićem u centar Umaga i obišli akvarij, muzej, crkvu, lukobran, ružu vjetrova... Ludo smo se zabavljali jer je svake večeri bila neka društvena aktivnost, tako da nam nikad nije bilo dosadno. Upoznali smo i nove prijatelje iz Mađarske. Došao je i zadnji dan. Već smo svi bili umorni, a ja sam s nestrpljenjem čekala natjecanje u plivanju i nekako se u sebi nadala da ću pobijediti. Osvojila sam dvije zlatne medalje. Bila sam jako sretna. Nikad neću zaboraviti to putovanje i to natjecanje.

Kad smo stigli ispred škole jedva sam čekala ugledati roditelje. Oni su jako ponosni na mene, ali ja sam najsretnija što sam kući stigla s dvije zlatne medalje.

Lana Grgić, 4.a PŠ Lupoglav

ŠKOLA U PRIRODI UMAG   Krenuli smo u Umag u 8:15 ujutro. S nama su išli i učenici iz Mađarske. Na putu smo vidjeli: autocestu, šume, veliko kamenje, brežuljke, špilje i još mnogo toga. Prošli smo kroz Gorski kotar. Stigli smo na odmorište Ravna Gora gdje smo pojeli sendviče i popili sok. Nakon odmaranja opet smo krenuli putovati. Mostom smo prešli rijeku, pokraj koje je velika šuma. Nakon par minuta vidjeli smo predivno more. Vidjeli smo Aleju glagoljaša gdje se nalaze spomenici posvećeni glagoljičnom pismu. Stali smo u Humu (najmanjem gradu na svijetu). Tamo smo se odmorili. U Umag smo stigli oko 15:30. Nakon što smo se raspakirali otišli smo na večeru. Dok smo šetali prema restoranu vidjeli smo predivnu plažu i bazen u kojem ćemo vježbati plivanje. Nakon večere otišli smo na ples. Prvu noć nismo mogli zaspati od uzbuđenja. Probudili smo se vrlo rano. Otišli smo na doručak, pa na plivanje. Nakon plivanja smo otišli na plažu gdje smo močili noge i uzimali školjke. Na plaži smo radili zadatak na temu: more. Nakon nastave smo otišli u samo srce Umaga. Tamo smo vidjeli crkvu, posjetili muzej, uske ulice, akvarij i terarij… Nakon posjeta Umagu otišli smo na večernje aktivnosti  sa Super Marijem i Luigijem. Bilo nam je jako zabavno. Što su dani više prolazili mogli smo lakše zaspati. Krenuli smo na doručak u 7:30, pa smo nakon toga otišli na plivanje. Na plaži smo imali nastavu, pa ručak, pa močenje nogu i razgledavanje mora. Opet smo išli na plivanje, pa na večeru. Za večernju aktivnost smo birali najluđu frizuru. U subotu je bio isti raspored kao i ostale dane, samo je padala kiša pa smo nastavu odrađivali u sobama. Išli smo na rukometnu utakmicu i imali smo nastupe za super talent gdje smo dobili mačeve, cvjetove i psiće od balona. U nedjelju je sve bilo isto kao i prije. Imali smo nastavu vani. Gledali smo završnicu rukometnog turnira za 2002. godište. Otišli smo na našu posljednju večeru u Umagu. S tugom smo se oprostili od naših dragih animatora s kojima smo provodili večeri ovih 5 dana. U ponedjeljak smo se oprostili s Umagom. Povratak kući bio je sličan dolasku. Stali smo u Motovunu gdje smo si mogli kupiti razne suvenire.   Martin Grganić, 4. a

Jako je lijepo naše more

svakakva bića tamo se stvore.

U njemu vidim ribe sitne

dok se val ne ritne.

Pučina je jako tamna,

u daljini, cijela, ravna...