Datum objave: 19. veljače 2025.
Kategorija: Naslovnica

100. DAN ŠKOLE U 2. A  

Učenici 2. a razreda proveli su razredni i eTwinning projekt „100. dan škole“ koji su obilježili 13. veljače 2025. u svojoj područnoj školi u Lupoglavu. Različitim aktivnostima i igrama učenici su ostvarili mnoge odgojno-obrazovne ishode definirane nacionalnim kurikulumskim dokumentima.

Tijekom aktivnosti učenici su razvijali temeljne kompetencije te samostalnim radom, radom u parovima i timskim radom razvijali socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini. Učiteljica Danijela Knežević dan je zamislila i ostvarila kao dan bez školskih udžbenika kroz igre i aktivnosti u kojima su implementirane međupredmetne teme.

Učenici su razvijali vještine prezentacije i javnog nastupa, kulturnog ponašanja, jezične, glazbene i plesne vještine, vještine računanja te se osmišljenim aktivnostima poticala tjelesna aktivnost. Dan je započeo pjesmom, himnom 100. danu škole koju smo naučili i radosno pjevušili cijeli dan.

Učenici su se podijelili u 4 radne skupine te je svaka skupina dobila zadatak. Zadatak smo povezali s nadolazećim Valentinovom pa su učenici u svakoj skupini prvo morali izrezati 25 srca, a na svakom srcu, u nacrtano crtovlje, zapisati po jednu imenicu koje se unutar grupe nisu smjele ponavljati. Po završetku zadatka imali smo 100 srca i 100 imenica pomoću kojih smo smišljali izjavne, upitne i usklične rečenice. Tako smo kroz igru i zabavu ponovili jezične sadržaje koje smo prethodno učili. Od izrezanih srca učenici su izradili plakat ljubavnog drveta za Dan zaljubljenih. Organizirali smo i natjecanje po skupinama. Cilj igre bio je slovkati točno što više riječi u 100 sekundi. Pobjednička skupina bila je ona koja uspije slovkati točno najviše riječi u zadanom vremenu koje su ostali mjerili štopericom i pješčanim satom.

U sljedećoj aktivnosti učenici su uz reklamne časopise morali pronaći proizvode koje mogu kupiti za 100 eura u zadanom vremenu. Učenici su tražili proizvode, kombinirali i računali cijene, a neki su bili domišljati pa su odmah pronašli usisavač kojem je cijena 90 eura pa su brže od ostalih stigli do cilja. Na taj smo način vježbali mentalno zbrajanje i oduzimanje u skupu brojeva do 100.

Zaigrali su i matematički „Čovječe ne ljuti se“. U skupinama po tri igrača cilj je bio bacanjem kocke i pomicanjem figura što prije doći do broja 100. Pobjednici svih skupina zajednički su se fotografirali.

Za ishode Prirode i društva poslužila nam je igra uz geografsku kartu Republike Hrvatske. Prvo je svaka skupina dobila svoju geografsku kartu koju su proučavali, promatrali područje naše domovine i granicu koja razdvaja našu zemlju od susjednih. Zatim je uslijedio zadatak, svaka je skupina trebala pronaći 25 naseljenih mjesta u našoj domovini i zapisati tih 25 naziva na dobiveni papir pritom poštujući naučeno pravopisno pravilo o pisanju velikog početnog slova u imenima naseljenih mjesta. Učenici su bili izrazito motivirani, a svi su uspjeli realizirati zadatak. Predstavnici skupina prezentirali su rad svoje skupine čitajući zapisane nazive. Zamjenom listića učenici su međusobno provjeravali pravopisnu točnost zapisanih gradova i sela.

Dan ranije učenici su osmislili 10 vježbi koje smo zajednički izradili u Wordwall digitalnom alatu te se ponavljanje svake vježbe 10 puta proslavilo broj 100, a vježbe su izvedene 100 puta. U dvorani su učenici preskakivali kratku i dugu vijaču jednom pa drugom nogom 100 puta.

Tako svečani dan zahtijevao je i svečanu krunidbu te su učenici ukrašavali svoje krune kojima su i okrunjeni. Počastili smo se sa sto bombona i balona, a učenici su kromatsko-akromatskim kontrastom po vlastitom izboru oslikali broj ili riječ 100.

Na kraju dana učenicima je dodijeljena diploma te su na razrednom semaforu osjećaja označili kako su se taj dan osjećali u školi, a putem pripremljene evaluacije vrednovali aktivnosti koje smo taj dan zajednički proveli. Učenici su uživali u 100. danu i poželjeli da je on češće. Za kraj je fotografirana zajednička fotografija kao uspomena.

Tekst i slike: Danijela Knežević

Pročitajte još

KUĆNI RED ŠKOLE

KUĆNI RED ŠKOLE

Na 1. sjednici 9. saziva Školskog odbora donesen novi Kućni red škole koji vrijedi od 22. travnja 2025. Mole se svi učenici, roditelji, djelatnici i posjetitelji da se upoznaju s odredbama i da se ponašaju u skladu s Kućnim redom. Roditelje ljubazno molimo da prilikom...

POSJET ETNOGRAFSKOM MUZEJU

POSJET ETNOGRAFSKOM MUZEJU

Učenici četvrtih razreda posjetili su Etnografski muzej u Zagrebu. Pod vodstvom kustosice Anastazije razgledali su stalni postav narodnih nošnji Republike Hrvatske. Etnografski muzej, smješten na Trgu Ivana Mažuranića 14, prikazuje bogatu etnološku građu iz Hrvatske i...

Skip to content