Datum objave: 14. studenoga 2024.

KNJIŽEVNI SUSRET S KNJIŽEVNICOM IRENOM SKOPLJAK BARIĆ

Krajem Mjeseca hrvatske knjige učenici trećih razreda uče o procesu nastanka knjige; na nastavi Hrvatskog jezika stvaraju svoje slikovnice, a u školskoj knjižnici otkrivaju put knjige od autora do čitatelja. Kako bi im još više približili knjigu, u goste smo pozvali književnicu Irenu Skopljak Barić da nam predstavi svoju slikovnicu „Ja žir, vjeverica Vera i jedno daleko jezero“.

Književni susret s učenicima održan je u četvrtak 14. studenog 2024. Književnica je učenicima za početak pročitala svoju slikovnicu, a zatim im je pojasnila i proces nastanka knjige. U slikovnici „Ja žir, vjeverica Vera i jedno daleko jezero”, glavni lik žir prolazi kroz jedinstvenu avanturu i razne doživljaje kako bi na kraju stigao do svog cilja. Taj cilj je simbolično jezero koje predstavlja sve ono što svaka osoba u životu želi postići – doći do mjesta koje je za nju potpuno jedinstveno, gdje se osjeća kao da pripada. Predstavljena slikovnica ima zanimljive ilustracije koje su odmah privukle dječju pažnju, a rađene su uz pomoć digitalnih alata. Slikovnica je učenicima dostupna u školskoj knjižnici.

Učenici su nakon pročitane priče imali mnoštvo pitanja za književnicu, a neki su se htjeli i pohvaliti da sami pišu priče ili izrađuju vlastite slikovnice. Bio je to susret pun topline i inspiracije tijekom kojeg su učenici mnogo naučili o svijetu knjiga i kreativnog pisanja.

Pročitajte još

ŠKOLSKO NATJECANJE IZ NJEMAČKOGA

ŠKOLSKO NATJECANJE IZ NJEMAČKOGA

Školsko natjecanje iz Njemačkoga jezika održano je u utorak, 21. siječnja 2025.. Na natjecanju je sudjelovao učenik Gabriel Ilić (8.a) u kategoriji II (Njemački jezik kao izborni predmet) pod mentorstvom učiteljice Mirjane Radovac. Gabriel je ispit riješio izvrsno. Imao je 45 od ukupno mogućih 50 bodova.

ŠKOLSKO NATJECANJE IZ POVIJESTI

ŠKOLSKO NATJECANJE IZ POVIJESTI

Školsko natjecanje iz povijesti održano je 22. siječnja 2025. godine u Osnovnoj školi „Stjepan Radića“ u Božjakovini. Natjecanju su pristupili učenici 7. i 8. razreda, a rezultati su sljedeći:

Skip to content