PROTOKOL ULASKA

Ministarstvo znanosti obrazovanja i mladih donijelo je 2. siječnja 2025. godine obvezujući Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama.

Ovaj Protokol je izrađen s ciljem osiguravanja veće sigurnosti u školskim ustanovama, odnosno osnovnim školama, srednjim školama i učeničkim domovima, zaštite učenika i svih radnika u školskim ustanovama te prevencije mogućih situacija povećanog rizika.

Pravila definirana ovim Protokolom odnose se na sve osobe za vrijeme boravka u školskoj ustanovi uključujući učenike, radnike, roditelje ili skrbnike i druge vanjske posjetitelje. Svi učenici, radnici, roditelji i drugi vanjski posjetitelji dužni su biti upoznati s ovim Protokolom te se istog pridržavati, a njegova provedba zahtijeva suradnju svih dionika i uključenih strana. Protokol o kontroli ulaza i izlaza u školske ustanove koji su škole obavezne primijeniti možete pronaći na poveznici: https://mzom.gov.hr/vijesti/usvojen-protokol-o-kontroli-ulaska-i-izlaska-u-skolskim-ustanovama/6672.

Škole su dužne provesti niz mjera koje se navode u Protokolu, a kojih se dio odnosi na vas, roditelje učenika naše škole. Naša škola imala je i do sada zaključana ulazna vrata i kontrolu ulaza pa ćemo to nastaviti raditi i dalje. Napravili smo dodatne preinake na vratima matične i područne škole kako bi se sigurnost još poboljšala. Također nam slijede i neke dodatne promjene u funkcioniranju života škole, a sve kako bi sigurnost učenika bila što veća. Želja nam je da ove promjene povećaju sigurnost, a da ne naruše suradnju roditelja i škole koja je ključna za odgoj i obrazovanje vaše djece.

Slijedi popis mjera koje su na snazi od početka drugog polugodišta:

1. Sva ulazna vrata škole zaključana su za vrijeme radnog vremena škole, a posjetitelji mogu u školu ući samo na glavna ulazna vrata u matičnoj i područnoj školi.

2. Posjetitelji mogu ulaziti u školsku ustanovu samo u dogovorenom terminu uz prethodnu najavu ili na poziv od strane školske ustanove. Dolazak roditelja u školu je moguće najaviti razredniku i/ili predmetnom učitelju putem elektroničke pošte ili iznimno telefonom putem tajništva i/ili djelatnica stručne službe škole. Službene e-mail adrese djelatnika nalaze se na školskoj web stranici (vidjeti pod O školi/Djelatnici i pod Kontakt).

3. Radnik školske ustanove dužan je preuzeti stranku na ulazu te nakon sastanka ispratiti stranku iz školske ustanove te je obvezan provjeriti identitet osobe koja ulazi u školsku ustanovu uvidom u osobnu iskaznicu ili drugi odgovarajući dokument s fotografijom osobe. Radnik školske ustanove koji je zadužen za poslove nadzora ulaza u prostore školske ustanove, radi zaštite sigurnosti, može izvršiti sigurnosne preglede posjetitelja i njihovih predmeta (torbe i dr.).U slučaju održavanja roditeljskog sastanka, razrednik prisutne roditelje dočekuje na ulazu školske ustanove i vodi do učionice, a nakon završetka roditeljskog sastanka razrednik prati roditelje do izlaza. Osobama koje ne dopuštaju obavljanje sigurnosnog pregleda ili ne žele dati odgovarajući dokument za provjeru identiteta neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.

4. Škola vodi evidenciju ulazaka i izlazaka posjetitelja. Osobni podatci posjetitelja prikupljaju se u svrhu evidencije ulazaka i izlazaka iz školske ustanove te se neće koristiti u druge svrhe, a uvid u osobne dokumente se obavlja bez kopiranja istih.

Učiteljsko vijeće

 

Skip to content