Povodom Noći muzeja, u Osnovnoj školi „Stjepan Radić” Božjakovina postavljena je izložba pod nazivom „Mali glasovi, veliki osjećaji”. Izložbu su osmislile i priredile psihologinja Mihaela Laštro i knjižničarka Ivana Kosko. Nastala je nakon radionica održanih sa svim učenicima četvrtih razreda. Osnovni dio izložbe čine likovni i literarni radovi na kojima su djeca prikazivala različite osjećaje.

Na radionicama održanim tijekom siječnja učenici su naučili da su svi osjećaji korisni jer nas pripremaju za odnose s drugim osobama u našem životu te da je svaki osjećaj čovjekova reakcija na neki događaj. Kroz razgovor su učenici navodili različite osjećaje koje doživljavaju u svakodnevnim situacijama. Uz pomoć listića s ispisanim „kotačem osjećaja“ proširili su svoj rječnik što je bio jedan od ciljeva radionica. Želja nam je da stečeno znanje primjenjuju u svakodnevnom životu, ali i tijekom pisanja sastavaka ili obrade djela za cjelovito čitanje. Ove radionice i izložba dio su kontinuiranih napora škole da s učenicima radi na emocionalnoj inteligenciji i suzbijanju međuvršnjačkog nasilja. Nastavljaju se na programe koji se kontinuirano provode u našoj školi.
U svojim literarnim radovima učenici su uspjeli prepoznati i opisati širok spektar emocija, uključujući tugu, ponos, usamljenost, ljutnju, strah, ljubomoru, krivnju, sreću i ljubav. To pokazuje njihovu sposobnost da identificiraju različite osjećaje i situacije u kojima se javljaju. Većina tekstova je jasno napisana i lako razumljiva. Učenici su koristili jednostavne rečenice i konkretne primjere kako bi opisali svoje osjećaje, iznoseći i osobna iskustva što je tekstovima dalo autentičnost. Učenici su u svojim radovima često nudili rješenja za svladavanje izrazito intenzivnih osjećaja, poput dubokog disanja za smirivanje ljutnje ili razgovora s prijateljima za prevladavanje usamljenosti. To nam ukazuje na njihovu sposobnost da se nose s emocijama na konstruktivan način. Njihovi radovi pokazuju visoku razinu emocionalne inteligencije, jer učenici prepoznaju ne samo svoje osjećaje, već i osjećaje drugih. Također su svjesni kako njihovi postupci mogu utjecati na druge ljude. Njihova sposobnost da prepoznaju, opišu i nose se s različitim osjećajima je vrlo pohvalna i pokazuje da su dobro vođeni kroz proces učenja o emocijama. Veliku ulogu u tome, uz njihove roditelje, sigurno su odigrale i njihove učiteljice.

Likovni radovi nastali tijekom ovog procesa dali su nam novi uvid u dječje percepcije i izražavanje osjećaja kroz umjetnost. Kroz crteže i slike, učenici su prikazali svoje unutarnje svjetove i talente, što je dodatno obogatilo izložbu i omogućilo dublje razumijevanje njihovih osjećaja.
Izložba „Mali glasovi, veliki osjećaji” ne samo da je pružila učenicima priliku da izraze svoje osjećaje kroz umjetnost i pisanje, već je i osvijestila važnost emocionalne inteligencije u svakodnevnom životu. Kroz ove aktivnosti, učenici su naučili prepoznati i imenovati svoje osjećaje, što će im pomoći u izgradnji zdravih odnosa i boljem razumijevanju sebe i drugih. Ova inicijativa pokazuje predanost škole u stvaranju podržavajućeg i sigurnog okruženja za sve učenike.