Datum objave: 10. siječnja 2025.
Kategorija: Naslovnica

OBAVIJEST RODITELJIMA I OSTALIM POSJETITELJIMA

Poštovani,

Ministarstvo znanosti obrazovanja i mladih donijelo je 2. siječnja 2025. godine obvezujući Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama.

Ovaj Protokol je izrađen s ciljem osiguravanja veće sigurnosti u školskim ustanovama, odnosno osnovnim školama, srednjim školama i učeničkim domovima, zaštite učenika i svih radnika u školskim ustanovama te prevencije mogućih situacija povećanog rizika.

Pravila definirana ovim Protokolom odnose se na sve osobe za vrijeme boravka u školskoj ustanovi uključujući učenike, radnike, roditelje ili skrbnike i druge vanjske posjetitelje. Svi učenici, radnici, roditelji i drugi vanjski posjetitelji dužni su biti upoznati s ovim Protokolom te se istog pridržavati, a njegova provedba zahtijeva suradnju svih dionika i uključenih strana. Protokol o kontroli ulaza i izlaza u školske ustanove koji su škole obavezne primijeniti možete pronaći na poveznici: https://mzom.gov.hr/vijesti/usvojen-protokol-o-kontroli-ulaska-i-izlaska-u-skolskim-ustanovama/6672.

Škole su dužne provesti niz mjera koje se navode u Protokolu. Naša škola imala je i do sada zaključana ulazna vrata i kontrolu ulaza pa ćemo to nastaviti raditi i dalje. Napravili smo dodatne preinake na vratima matične i područne škole kako bi se sigurnost još poboljšala. Također nam slijede i neke dodatne promjene u funkcioniranju života škole, a sve kako bi sigurnost učenika bila što veća. Želja nam je da ove promjene povećaju sigurnost, a da ne naruše suradnju roditelja i škole koja je ključna za odgoj i obrazovanje naših učenika.

Slijedi popis mjera koje su na snazi od početka drugog polugodišta:

1. Sva ulazna vrata škole zaključana su za vrijeme radnog vremena škole, a posjetitelji mogu u školu ući samo na glavna ulazna vrata u matičnoj i područnoj školi.

2. Posjetitelji mogu ulaziti u školsku ustanovu samo u dogovorenom terminu uz prethodnu najavu ili na poziv školske ustanove. Dolazak roditelja u školu je moguće najaviti razredniku i/ili predmetnom učitelju putem elektroničke pošte ili iznimno telefonom putem tajništva i/ili djelatnica stručne službe škole. Službene e-adrese djelatnika nalaze se na mrežnoj stranici škole (vidjeti pod O školi/Djelatnici i pod Kontakt).

3. Radnik školske ustanove dužan je preuzeti stranku na ulazu te nakon sastanka ispratiti stranku iz školske ustanove te je obvezan provjeriti identitet osobe koja ulazi u školsku ustanovu uvidom u osobnu iskaznicu ili drugi odgovarajući dokument s fotografijom osobe. Radnik školske ustanove koji je zadužen za poslove nadzora ulaza u prostore školske ustanove, radi zaštite sigurnosti, može izvršiti sigurnosne preglede posjetitelja i njihovih predmeta (torbe i dr.). U slučaju održavanja roditeljskog sastanka, razrednik prisutne roditelje dočekuje na ulazu školske ustanove i vodi do učionice, a nakon završetka roditeljskog sastanka razrednik prati roditelje do izlaza. Osobama koje ne dopuštaju obavljanje sigurnosnog pregleda ili ne žele dati odgovarajući dokument za provjeru identiteta neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.

4. Škola vodi evidenciju ulazaka i izlazaka posjetitelja. Osobni podatci posjetitelja prikupljaju se u svrhu evidencije ulazaka i izlazaka iz školske ustanove te se neće koristiti u druge svrhe, a uvid u osobne dokumente se obavlja bez kopiranja istih.

Učiteljsko vijeće

Pročitajte još

Međunarodni praznik rada

Dragi učenici, poštovani roditelji, upućujemo vam čestitke povodom Međunarodnog praznika rada! Međunarodni praznik rada, koji se svake godine obilježava 1. svibnja, posvećen je borbi radnika za pravednije uvjete rada i radnička prava. To je državni praznik u...

MATEMATIČKI ČETVERAC

MATEMATIČKI ČETVERAC

U našoj školi 14. travnja 2025. održano je natjecanje „Matematički četverac”, na kojem su naši učenici 5. i 6. razreda nastupili u kategoriji Mini četverac. U toj se kategoriji natjecalo ukupno 66 ekipa, a naših pet timova ostvarilo je sljedeće rezultate: Jabuka – 22....

Skip to content