preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Stjepan Radić" Božjakovina

Kriteriji za ocjenjivanje vladanja učenika

 KRITERIJI  ZA  OCJENJIVANJE VLADANJA UČENIKA

 

          

U skladu s člankom 72. stavka 1. i 5., te članka 73. stavka 1. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN broj 87, od 2. 8. 2008.), ocjenu iz vladanja utvrđuje razrednik učenika na osnovi praćenja i ocjenjivanja učenika tijekom polugodišta i nastavne godine.

Konačan prijedlog ocjene iz vladanja razrednik iznosi Razrednom vijeću koje će razmotriti prijedlog te prema utvrđenim kriterijima potvrditi i/ili predložiti razredniku ocjenu iz vladanja za svakog pojedinog učenika.

Navedeni kriteriji za ocjenjivanje vladanja učenika isključivo su orijentacijske prirode i služe za internu upotrebu škole.

Pri ocjenjivanju vladanja učenika razrednik/razrednica dužni su voditi računa o individualnim osobinama učenika/ce, posebno o njihovim karakternim i emocionalnim osobinama, te o njihovim obiteljskim prilikama.

Isto tako, prilikom razmatranja ocjene vladanja učenika, u obzir treba uzeti aktivnosti i mjere koje je u smislu korekcije neprimjerenog ponašanja učenika poduzela škola, odnosno njihovu djelotvornost na učenika u kontekstu njegove aktivne spremnosti i suradnje u promjeni ponašanja.

U slučaju konstruktivnih prijedloga za dopunu i/ili izmjenu postojećih kriterija od strane učenika, roditelja ili samog razrednika, na sjednici Učiteljskog vijeća će se raspraviti i glasati o predloženim izmjenama i dopunama.

Svakako se preporučuje upoznati s kriterijima učenike i njihove roditelje (u pravilu na početku svake nastavne godine).

Ako učenik ima dijagnosticiran ADHD, ponavljanje pogreške koje su posljedica impulzivnosti ne mogu se sankcionirati sniženom ocjenom iz vladanja.

 

UZORNO VLADANJE

  • u potpunosti poštuje pravila kućnog reda
  • preuzima odgovornost za svoje postupke (priznaje vlastite pogreške,  trudi se samostalno ispravljati pogreške, samokritičan je)
  • primjereno se ponaša prema vršnjacima, učenicima mlađe kronološke dobi i odraslim osobama
  • razvija skladne međuvršnjačke odnose u razredu
  • odgovorno, savjesno i redovito izvršava svoje školske obaveze
  •  redovito pohađa nastavu i aktivno sudjeluje u odgojno-obrazovnim programima i drugim aktivnostima
  • kulturno i korektno se odnosi prema učiteljima i ostalom osoblju škole
  • vodi računa o pravima, potrebama i osjećajima drugih učenika, te rado pruža pomoć (solidarnost, tolerancija, međusobno uvažavanje ostalih sudionika odgojno-obrazovnog procesa)
  • argumentirano iznosi svoje stavove i mišljenje vodeći pri tom računa o normama ponašanja i osjećajima drugih osoba
  • svojim ponašanjem i postupcima doprinosi ugledu škole (izleti, terenska nastava, ekskurzije)
  • čuva imovinu škole i imovinu drugih učenika
  • ako je bila izrečena pedagoška mjera opomene u potpunosti je korigirao/la sankcionirano ponašanje (pedagoška mjera opomene je “izbrisana”)
  • pedagoška mjera ukora, strogog ukora ili mjera produženog stručnog postupka uopće nije bila izrečena

 

DOBRO  VLADANJE

  • češće ne poštuje pravila kućnog reda
  • odgovornost za svoje postupke preuzima formalno i/ili samo na poticaj
  • povremeno ometa učitelja u vrijeme održavanja nastave i drugih oblika obrazovnog rada
  • povremeno ometa druge učenike u učenju i praćenju nastave usprkos upozorenja učitelja
  • neredovito izvršava svoje školske obveze
  • neopravdano kasni na nastavu i/ili izostaje s nastave i drugih oblika odgojno-obrazovnih aktivnosti (do 20 sati neopravdanih izostanaka)
  • upućuje pogrdne riječi i psovke učenicima, učiteljima, drugim djelatnicima škole ili strankama koje su nazočne u školi (verbalna agresivnost)
  • ponavlja neprimjerene oblike ponašanja na koje je već bio upozoren, ali pozitivno reagira ne upozorenje korekcijom ponašanja
  • namjerno oštećuje imovinu škole ili imovinu ostalih učenika i školskih djelatnika
  • izrečena mu je pedagoška mjera opomene nakon koje nije u potpunosti korigirao sve oblike neprimjerenog ponašanja pa mu je bilo potrebno izreči pedagošku mjeru ukora ili strogog ukora, nakon koje je u potpunosti korigirao neprimjereno ponašanje (pedagoška mjera je “izbrisana”)

 

LOŠE  VLADANJE

  • učestalo i grubo krši pravila kućnog reda
  • izrazito se nekorektno odnosi prema drugim učenicima i školskom osoblju ugrožavajući pri tom njihova prava (rasna, vjerska i rodna diskriminacija)
  • ne preuzima odgovornost za posljedice svog ponašanja (iznalazi izgovore, okrivljuje druge, iznosi neistine ne bi li se opravdao za učinjeno, manipulira drugim učenicima)
  • neopravdano izostaje s nastave i drugih oblika odgojno-obrazovnog rada (samovoljno napuštanje nastave, bježanje iz škole, više od 20 sati izostanaka)
  • učestalo izaziva i sudjeluje u verbalnim i fizičkim sukobima (verbalna i fizička agresivnost)
  • namjerno otuđuje, oštećuje i uništava školsku imovinu, imovinu drugih učenika, učitelja i ostalih djelatnika škole
  • svojim neprimjerenim oblicima ponašanja ugrožava sigurnost učenika, učitelja, te ostalih djelatnika škole (unošenje oružja, zapaljivih tvari i sličnog u školu)
  • uživa i donosi cigarete, alkohol ili druga sredstva ovisnosti u školsku zgradu ili njezino bliže okruženje
  • namjerno uništava i/ili krivotvori pedagošku dokumentaciju i ignorira upozorenja i savjete učitelja i djelatnika stručne službe
  • unatoč izrečenim pedagoškim mjerama i poduzetim aktivnostima radi promjene ponašanja ne korigira ponašanje (izrečena pedagoška mjera nije “izbrisana”)

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Učiteljsko vijeće, 23.2.2012.


VAŽNO!!!
RIJEČ DANA
JELOVNIK

Za pregled jelovnika klikni OVDJE.

RASPORED ZVONA
Oglasna ploča
RODITELJSKI SASTANCI
30.05.2017. 14:01
RODITELJSKI SASTANAK ZA 8. RAZREDE
Roditeljski sastanak za sve 8. razrede održat će se 6. lipnja 2017. u 18 sati. Na sastanku će se govoriti o upisima u srednje škole. Molimo roditelje da dođu na sastanak jer će na njemu dobiti mnoge vrijedne informacije. Pedagoginja i razrednici

30.05.2017. 13:43
RODITELJSKI 1. b
Roditeljski sastanak za 1.b razred održat će se u četvrtak, 1. 6. 2017. u 18 sati. Učiteljica Sanja Biškup

29.05.2017. 17:31
RODITELJSKI 1. a
Roditeljski sastanak za 1.a razred održat će se u SRIJEDU,31. 5. 2017. u 18:00 sati. Učiteljica Marija Bićanić

29.05.2017. 09:03
RODITELJSKI 1. c
Roditeljski sastanak za 1.c razred održat će se u SRIJEDU,31. 5. 2017. u 18:00 sati. Učiteljica Mirjana Paj  

VIJESTI IZ LUPOGLAVA
05.06.2017. 09:23
Biciklijada u Lupoglavu
     Učenici prvih i trećih razreda u Područnoj školi u četvrtak 1. lipnja, organizirali su biciklijadu u školskom dvorištu zajedno sa svojim učiteljicama. Sigurnost je bitna prije svega, pa su mali bciklisti s kacigama na glavama, vozili po unaprijed složenom poligonu, pazili na improvizirane prometne znakove, a i pješaci na nacrtanim pješačkim pijelazima bili su aktivni sudionici prometa.      Svi zajedno prisjetili smo se pravila ponašanja u prometu, a učenik - prometni policajac - budnim je okom promatrao odvija li se promet prema pravilima. Svi su se, kao i uvijek, odlično zabavili.

05.05.2017. 13:51
Trećaši na splavu....
Dana 25. travnja 2017. godine treći razredi matične i područne škole uputili su se na izvanučioničnu nastavu na temu „Vode“. Okupljeni  učenici, zajedno sa svojim učiteljicama krenuli su put ribnjaka „Bunčić“ u Dugo Selo. Tamo nas je dočekao vodič koji nas je vodio i putem objašnjavao biljni i životinjski svijet koji obitava u ribnjacima i njihovoj okolici.  Zanimljiva priča je o dabru, stanovniku koji ih često zadrkuje ribiče rušeći stabla i skupljajući grane od kojih gradi brane i svoje nastambe.       Nakon toga uputili smo se kroz Rugvicu do Oborova gdje smo se vozili skelom po rijeci Savi. Iznenadila nas je dubina rijeke na samo nekoliko metara od nas-dubina od čak 14 metara( a dio gdje smo se vozili skelom dubine je 4 metra). Nakon vožnje autobusima smo se uputili u  Lovački dom „Zec“ u Oborovu. Tamo smo se natjecali u skakanju u vrećama, potezanju konopa, graničaru, igrali nogomet i bagminton te gumi-gumi, igrali se frizbijem i vijačama, objedovali u prirodi i izvrsno se zabavili. Vrijeme je unatoč nepovoljnoj prognozi znalo za naše planove i dan je bio predivan, baš za boravak u prirodi. Došlo je vrijeme za polazak prema kućama te smo se pomalo tužni uputili autobusima prema školama, a tek kada smo utonuli u sjedala autobus, shvatili smo koliko smo se umorili. Bio je to prekrasan dan u prirodi. Radujemo se ponovnom odlasku. Marin Čičak i Ante Marić, 3. b Lupoglav

15.11.2016. 11:28
ZAVRŠETAK RADOVA U PODRUČNOJ ŠKOLI LUPOGLAV
Svečanom sjednicom Učiteljskog vijeća 14. studenog 2016. godine obilježen je dovršetak druge faze radova na adaptaciji Područne škole Lupoglav. Sjednici su nazočili i članovi Vijeća roditelja Područne škole te članovi Školskog odbora, a, na čelu s ravnateljem Jurom Miškovićem, sve su nazočne pozdravili i župan Zagrebačke županije Stjepan Kožić, pročelnik Upravnog odjela za prosvjetu, kulturu, šport i tehničku kulturu Vjeran Štublin i načelnik Općine Brckovljani Željko Funtek.

POPIS UDŽBENKA

ZAHVALJUJEMO TVRTKI MONTING D.O.O. NA VELIKODUŠNOJ DONACIJI ZA

IZRADU SKULPTURE IGRA

U DVORIŠTU NAŠE ŠKOLE.

PROJEKTI
ZANIMLJIVOSTI
Crtice iz Lupoglava

CRTICE IZ LUPOGLAVA

Pročitajte radove naših malih novinara iz Lupoglava.

NOVO U KNJIŽNICI

LISTA DOBRIH KNJIGA

Hrvatsko knjižničarsko društvo u suradnji s pedagozima, učiteljima i knjižničarima, svake godine izabire najbolje naslove za male knjigoljupce i njihove roditelje. Dosadašnje liste knjiga pogledajte OVDJE.

Anketa
Čitate li knjige?





CMS za škole logo
Osnovna škola "Stjepan Radić" Božjakovina / Domaćinska 1, HR-10370 Božjakovina / os-stjepan-radic-bozjakovina.skole.hr / skola@os-stjepan-radic-bozjakovina.skole.hr
preskoči na navigaciju