preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Stjepan Radić" Božjakovina

Kriteriji za ocjenjivanje vladanja učenika

 KRITERIJI  ZA  OCJENJIVANJE VLADANJA UČENIKA

 

          

U skladu s člankom 72. stavka 1. i 5., te članka 73. stavka 1. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN broj 87, od 2. 8. 2008.), ocjenu iz vladanja utvrđuje razrednik učenika na osnovi praćenja i ocjenjivanja učenika tijekom polugodišta i nastavne godine.

Konačan prijedlog ocjene iz vladanja razrednik iznosi Razrednom vijeću koje će razmotriti prijedlog te prema utvrđenim kriterijima potvrditi i/ili predložiti razredniku ocjenu iz vladanja za svakog pojedinog učenika.

Navedeni kriteriji za ocjenjivanje vladanja učenika isključivo su orijentacijske prirode i služe za internu upotrebu škole.

Pri ocjenjivanju vladanja učenika razrednik/razrednica dužni su voditi računa o individualnim osobinama učenika/ce, posebno o njihovim karakternim i emocionalnim osobinama, te o njihovim obiteljskim prilikama.

Isto tako, prilikom razmatranja ocjene vladanja učenika, u obzir treba uzeti aktivnosti i mjere koje je u smislu korekcije neprimjerenog ponašanja učenika poduzela škola, odnosno njihovu djelotvornost na učenika u kontekstu njegove aktivne spremnosti i suradnje u promjeni ponašanja.

U slučaju konstruktivnih prijedloga za dopunu i/ili izmjenu postojećih kriterija od strane učenika, roditelja ili samog razrednika, na sjednici Učiteljskog vijeća će se raspraviti i glasati o predloženim izmjenama i dopunama.

Svakako se preporučuje upoznati s kriterijima učenike i njihove roditelje (u pravilu na početku svake nastavne godine).

Ako učenik ima dijagnosticiran ADHD, ponavljanje pogreške koje su posljedica impulzivnosti ne mogu se sankcionirati sniženom ocjenom iz vladanja.

 

UZORNO VLADANJE

  • u potpunosti poštuje pravila kućnog reda
  • preuzima odgovornost za svoje postupke (priznaje vlastite pogreške,  trudi se samostalno ispravljati pogreške, samokritičan je)
  • primjereno se ponaša prema vršnjacima, učenicima mlađe kronološke dobi i odraslim osobama
  • razvija skladne međuvršnjačke odnose u razredu
  • odgovorno, savjesno i redovito izvršava svoje školske obaveze
  •  redovito pohađa nastavu i aktivno sudjeluje u odgojno-obrazovnim programima i drugim aktivnostima
  • kulturno i korektno se odnosi prema učiteljima i ostalom osoblju škole
  • vodi računa o pravima, potrebama i osjećajima drugih učenika, te rado pruža pomoć (solidarnost, tolerancija, međusobno uvažavanje ostalih sudionika odgojno-obrazovnog procesa)
  • argumentirano iznosi svoje stavove i mišljenje vodeći pri tom računa o normama ponašanja i osjećajima drugih osoba
  • svojim ponašanjem i postupcima doprinosi ugledu škole (izleti, terenska nastava, ekskurzije)
  • čuva imovinu škole i imovinu drugih učenika
  • ako je bila izrečena pedagoška mjera opomene u potpunosti je korigirao/la sankcionirano ponašanje (pedagoška mjera opomene je “izbrisana”)
  • pedagoška mjera ukora, strogog ukora ili mjera produženog stručnog postupka uopće nije bila izrečena

 

DOBRO  VLADANJE

  • češće ne poštuje pravila kućnog reda
  • odgovornost za svoje postupke preuzima formalno i/ili samo na poticaj
  • povremeno ometa učitelja u vrijeme održavanja nastave i drugih oblika obrazovnog rada
  • povremeno ometa druge učenike u učenju i praćenju nastave usprkos upozorenja učitelja
  • neredovito izvršava svoje školske obveze
  • neopravdano kasni na nastavu i/ili izostaje s nastave i drugih oblika odgojno-obrazovnih aktivnosti (do 20 sati neopravdanih izostanaka)
  • upućuje pogrdne riječi i psovke učenicima, učiteljima, drugim djelatnicima škole ili strankama koje su nazočne u školi (verbalna agresivnost)
  • ponavlja neprimjerene oblike ponašanja na koje je već bio upozoren, ali pozitivno reagira ne upozorenje korekcijom ponašanja
  • namjerno oštećuje imovinu škole ili imovinu ostalih učenika i školskih djelatnika
  • izrečena mu je pedagoška mjera opomene nakon koje nije u potpunosti korigirao sve oblike neprimjerenog ponašanja pa mu je bilo potrebno izreči pedagošku mjeru ukora ili strogog ukora, nakon koje je u potpunosti korigirao neprimjereno ponašanje (pedagoška mjera je “izbrisana”)

 

LOŠE  VLADANJE

  • učestalo i grubo krši pravila kućnog reda
  • izrazito se nekorektno odnosi prema drugim učenicima i školskom osoblju ugrožavajući pri tom njihova prava (rasna, vjerska i rodna diskriminacija)
  • ne preuzima odgovornost za posljedice svog ponašanja (iznalazi izgovore, okrivljuje druge, iznosi neistine ne bi li se opravdao za učinjeno, manipulira drugim učenicima)
  • neopravdano izostaje s nastave i drugih oblika odgojno-obrazovnog rada (samovoljno napuštanje nastave, bježanje iz škole, više od 20 sati izostanaka)
  • učestalo izaziva i sudjeluje u verbalnim i fizičkim sukobima (verbalna i fizička agresivnost)
  • namjerno otuđuje, oštećuje i uništava školsku imovinu, imovinu drugih učenika, učitelja i ostalih djelatnika škole
  • svojim neprimjerenim oblicima ponašanja ugrožava sigurnost učenika, učitelja, te ostalih djelatnika škole (unošenje oružja, zapaljivih tvari i sličnog u školu)
  • uživa i donosi cigarete, alkohol ili druga sredstva ovisnosti u školsku zgradu ili njezino bliže okruženje
  • namjerno uništava i/ili krivotvori pedagošku dokumentaciju i ignorira upozorenja i savjete učitelja i djelatnika stručne službe
  • unatoč izrečenim pedagoškim mjerama i poduzetim aktivnostima radi promjene ponašanja ne korigira ponašanje (izrečena pedagoška mjera nije “izbrisana”)

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Učiteljsko vijeće, 23.2.2012.


VAŽNO!!!

Ova web stranica koristi kolačiće (eng. cookies) radi pružanja boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Više informacija o tome možete pronaći u Pravilniku o zaštiti podataka. 

 

ZA OSMAŠE

POPIS UDŽBENIKA

RASPORED LEKTIRE

VRIJEME INFORMACIJA

VREMENIK PISANIH PROVJERA

NATJEČAJI ZA POSAO

MALI NOVINARI

 

RIJEČ DANA
JELOVNIK

Za pregled jelovnika klikni OVDJE.

RASPORED ZVONA
Oglasna ploča
RODITELJSKI SASTANCI
24.05.2019. 11:06
RODITELJSKI SASTANAK 1. B
Roditeljski sastanak 1.B razreda održat će se u srijedu, 29.5.2019. u 18:00 sati. Učiteljica Tonka Škaro

24.05.2019. 10:53
RODITELJSKI SASTANAK 1. C
Roditeljski sastanak 1.c razreda održat će se u četvrtak, 30.5.2019. u 17:10 sati. Učiteljica Mirjana Lučki

24.05.2019. 10:51
RODITELJSKI SASTANAK 3. C
Roditeljski sastanak 3.c razreda održat će se u četvrtak, 30.5.2019. u 17:10 sati. Učiteljica Mirjana Paj

22.05.2019. 12:46
RODITELJSKI SASTANAK 3. B
Roditeljski sastanak za 3.b održat će se u srijedu, 29. 5. 2019. u 17 i 15. Razrednica Sanja Biškup

22.05.2019. 09:20
RODITELJSKI 3. a
Roditeljski sastanak za roditelje učenika 3.a razreda bit će u petak, 31. 5. 2019. u 17:10 sati.   Razrednica: Marija Bićanić

13.05.2019. 12:46
RODITELJSKI SASTANCI
Najavljujemo roditeljske sastanke za   - 5.B ponedjeljak, 20. 5. 2019. u 18 h razrednica Klara Čavar i - 5.D ponedjeljak, 20. 5. 2019. u 18 h razrednica Marija Slišković

10.05.2019. 13:27
RODITELJSKI SASTANAK 7. C
Roditeljski sastanak za roditelje učenika 7. c razreda održat će se 15. svibnja 2019. u 18:45 sati. D. Turkalj

09.05.2019. 14:15
RODITELJSKI SASTANAK
Roditeljski sastanak 7.d razreda održat će se u ponedjeljak, 13. svibnja 2019. u 18 sati. u učionici broj 7. Razrednica: Dragica Katić

08.05.2019. 17:40
RODITELJSKI SASTANAK 7. a
Roditeljski sastanak za roditelje učenika 7. a održat će se u četvrtak, 16. svibnja 2019. u 18 h.    Razrednica Martina Crnčić

07.05.2019. 09:28
RODITELJSKI SASTANAK 4. c
Roditeljski sastanak 4. c odjeljenja održat će se u srijedu 8. 5. 2019. u 18 sati. Razrednica: Ana Klarić

07.05.2019. 09:14
RODITELJSKI SASTANAK 7. B
Četvrti roditeljski sastanak za roditelje učenika 7. b održat će se u petak, 17. svibnja 2019. u 18 h.    Razrednica Ksenija Knapić  

06.05.2019. 11:10
RODITELJSKI SASTANAK 7. E
Četvrti roditeljski sastanak za roditelje učenika 7. e održat će se u srijedu, 15. svibnja 2019. u 18 h.    Razrednica Manuela Jadanec    

VIJESTI IZ LUPOGLAVA
15.02.2019. 14:35
"Upali lampicu i čitaj" u Lupoglavu
Čitajući ljubavnu poeziju na Valentinovo, a povodom Dana materinskog jezika, Lupoglav je 7. godinu za redom,14. veljače, u večernjim satima upalio lampicu i čitao. Učenici drugih i četvrtih razreda, njihove učiteljice i roditelji prepustili su se pjesništvu i  čitalačkom užitku. Ponovni susret u dogovoren je za godinu dana. 

15.02.2019. 14:32
PLES BALONA ZA VALENTINOVO
Povodom Valentinova, u četvrtak 14. veljače, u područnoj školi održan je ples balona. Učenici drugih i četvrtih razreda u parovima su plesali i obilježili Dan zaljubljenih, a pritom se odlično zabavili. Svi su se odazvali na ples i pokazali jedinstvene plesne pokrete.

05.02.2019. 13:20
MEĐUOPĆINSKA SMOTRA LIDRANO U LUPOGLAVU
U područnoj školi OŠ „Stjepan Radić“ u Lupoglavu  održana je u petak 1. veljače 2019. godine međuopćinska razina smotre LiDraNo. Smotra je to literarnog, dramskog, scenskog i novinarskog stvaralaštva u kojoj svake godine sudjeluju učenici osnovnih škola s područja Dugog Sela, Brckovljana i Rugvice. Na smotru je ove godine prispjelo deset literarnih i sedam novinarskih radova te je izvedeno devet pojedinačnih i skupnih dramsko-scenskih nastupa, a odabrano je povjerenstvo imalo zadatak izabrati najbolje. Na smotru su pristigle i tri radijske emisije te dva školska časopisa, Joško i Putokazi. Zbog posebnosti izrade radijske emisije i školski listovi izravno se upućuju na županijsku razinu natjecanja.  

POPIS UDŽBENKA

ZAHVALJUJEMO TVRTKI MONTING D.O.O. NA VELIKODUŠNOJ DONACIJI ZA

IZRADU SKULPTURE IGRA

U DVORIŠTU NAŠE ŠKOLE.

PROJEKTI
ZANIMLJIVOSTI
Crtice iz Lupoglava

CRTICE IZ LUPOGLAVA

Pročitajte radove naših malih novinara iz Lupoglava.

NOVO U KNJIŽNICI

LISTA DOBRIH KNJIGA

Hrvatsko knjižničarsko društvo u suradnji s pedagozima, učiteljima i knjižničarima, svake godine izabire najbolje naslove za male knjigoljupce i njihove roditelje. Dosadašnje liste knjiga pogledajte OVDJE.

Anketa
Čitate li knjige?





CMS za škole logo
Osnovna škola "Stjepan Radić" Božjakovina / Domaćinska 1, HR-10370 Božjakovina / os-stjepan-radic-bozjakovina.skole.hr / skola@os-stjepan-radic-bozjakovina.skole.hr
preskoči na navigaciju