preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Stjepan Radić" Božjakovina

Kriteriji za ocjenjivanje vladanja učenika

 KRITERIJI  ZA  OCJENJIVANJE VLADANJA UČENIKA

 

          

U skladu s člankom 72. stavka 1. i 5., te članka 73. stavka 1. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN broj 87, od 2. 8. 2008.), ocjenu iz vladanja utvrđuje razrednik učenika na osnovi praćenja i ocjenjivanja učenika tijekom polugodišta i nastavne godine.

Konačan prijedlog ocjene iz vladanja razrednik iznosi Razrednom vijeću koje će razmotriti prijedlog te prema utvrđenim kriterijima potvrditi i/ili predložiti razredniku ocjenu iz vladanja za svakog pojedinog učenika.

Navedeni kriteriji za ocjenjivanje vladanja učenika isključivo su orijentacijske prirode i služe za internu upotrebu škole.

Pri ocjenjivanju vladanja učenika razrednik/razrednica dužni su voditi računa o individualnim osobinama učenika/ce, posebno o njihovim karakternim i emocionalnim osobinama, te o njihovim obiteljskim prilikama.

Isto tako, prilikom razmatranja ocjene vladanja učenika, u obzir treba uzeti aktivnosti i mjere koje je u smislu korekcije neprimjerenog ponašanja učenika poduzela škola, odnosno njihovu djelotvornost na učenika u kontekstu njegove aktivne spremnosti i suradnje u promjeni ponašanja.

U slučaju konstruktivnih prijedloga za dopunu i/ili izmjenu postojećih kriterija od strane učenika, roditelja ili samog razrednika, na sjednici Učiteljskog vijeća će se raspraviti i glasati o predloženim izmjenama i dopunama.

Svakako se preporučuje upoznati s kriterijima učenike i njihove roditelje (u pravilu na početku svake nastavne godine).

Ako učenik ima dijagnosticiran ADHD, ponavljanje pogreške koje su posljedica impulzivnosti ne mogu se sankcionirati sniženom ocjenom iz vladanja.

 

UZORNO VLADANJE

  • u potpunosti poštuje pravila kućnog reda
  • preuzima odgovornost za svoje postupke (priznaje vlastite pogreške,  trudi se samostalno ispravljati pogreške, samokritičan je)
  • primjereno se ponaša prema vršnjacima, učenicima mlađe kronološke dobi i odraslim osobama
  • razvija skladne međuvršnjačke odnose u razredu
  • odgovorno, savjesno i redovito izvršava svoje školske obaveze
  •  redovito pohađa nastavu i aktivno sudjeluje u odgojno-obrazovnim programima i drugim aktivnostima
  • kulturno i korektno se odnosi prema učiteljima i ostalom osoblju škole
  • vodi računa o pravima, potrebama i osjećajima drugih učenika, te rado pruža pomoć (solidarnost, tolerancija, međusobno uvažavanje ostalih sudionika odgojno-obrazovnog procesa)
  • argumentirano iznosi svoje stavove i mišljenje vodeći pri tom računa o normama ponašanja i osjećajima drugih osoba
  • svojim ponašanjem i postupcima doprinosi ugledu škole (izleti, terenska nastava, ekskurzije)
  • čuva imovinu škole i imovinu drugih učenika
  • ako je bila izrečena pedagoška mjera opomene u potpunosti je korigirao/la sankcionirano ponašanje (pedagoška mjera opomene je “izbrisana”)
  • pedagoška mjera ukora, strogog ukora ili mjera produženog stručnog postupka uopće nije bila izrečena

 

DOBRO  VLADANJE

  • češće ne poštuje pravila kućnog reda
  • odgovornost za svoje postupke preuzima formalno i/ili samo na poticaj
  • povremeno ometa učitelja u vrijeme održavanja nastave i drugih oblika obrazovnog rada
  • povremeno ometa druge učenike u učenju i praćenju nastave usprkos upozorenja učitelja
  • neredovito izvršava svoje školske obveze
  • neopravdano kasni na nastavu i/ili izostaje s nastave i drugih oblika odgojno-obrazovnih aktivnosti (do 20 sati neopravdanih izostanaka)
  • upućuje pogrdne riječi i psovke učenicima, učiteljima, drugim djelatnicima škole ili strankama koje su nazočne u školi (verbalna agresivnost)
  • ponavlja neprimjerene oblike ponašanja na koje je već bio upozoren, ali pozitivno reagira ne upozorenje korekcijom ponašanja
  • namjerno oštećuje imovinu škole ili imovinu ostalih učenika i školskih djelatnika
  • izrečena mu je pedagoška mjera opomene nakon koje nije u potpunosti korigirao sve oblike neprimjerenog ponašanja pa mu je bilo potrebno izreči pedagošku mjeru ukora ili strogog ukora, nakon koje je u potpunosti korigirao neprimjereno ponašanje (pedagoška mjera je “izbrisana”)

 

LOŠE  VLADANJE

  • učestalo i grubo krši pravila kućnog reda
  • izrazito se nekorektno odnosi prema drugim učenicima i školskom osoblju ugrožavajući pri tom njihova prava (rasna, vjerska i rodna diskriminacija)
  • ne preuzima odgovornost za posljedice svog ponašanja (iznalazi izgovore, okrivljuje druge, iznosi neistine ne bi li se opravdao za učinjeno, manipulira drugim učenicima)
  • neopravdano izostaje s nastave i drugih oblika odgojno-obrazovnog rada (samovoljno napuštanje nastave, bježanje iz škole, više od 20 sati izostanaka)
  • učestalo izaziva i sudjeluje u verbalnim i fizičkim sukobima (verbalna i fizička agresivnost)
  • namjerno otuđuje, oštećuje i uništava školsku imovinu, imovinu drugih učenika, učitelja i ostalih djelatnika škole
  • svojim neprimjerenim oblicima ponašanja ugrožava sigurnost učenika, učitelja, te ostalih djelatnika škole (unošenje oružja, zapaljivih tvari i sličnog u školu)
  • uživa i donosi cigarete, alkohol ili druga sredstva ovisnosti u školsku zgradu ili njezino bliže okruženje
  • namjerno uništava i/ili krivotvori pedagošku dokumentaciju i ignorira upozorenja i savjete učitelja i djelatnika stručne službe
  • unatoč izrečenim pedagoškim mjerama i poduzetim aktivnostima radi promjene ponašanja ne korigira ponašanje (izrečena pedagoška mjera nije “izbrisana”)

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Učiteljsko vijeće, 23.2.2012.


VAŽNO!!!

Tijekom lipnja ne organiziraju se roditeljski sastanci i individualni informativni razgovori s roditeljima, osim u slučaju poziva razrednika i/ili stručne službe. 

(Prema Pravilniku o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi članak 7. Prava i obveze roditelja, stavak 8)

 

ZA OSMAŠE

POPIS UDŽBENIKA

RASPORED LEKTIRE

VRIJEME INFORMACIJA

VREMENIK PISANIH PROVJERA

NATJEČAJI ZA POSAO

MALI NOVINARI

 

RIJEČ DANA
JELOVNIK

Za pregled jelovnika klikni OVDJE.

RASPORED ZVONA
Oglasna ploča
RODITELJSKI SASTANCI
15.05.2018. 10:27
RODITELJSKI ZA 8. a RAZRED
Roditeljski sastanak 8. a razreda održat će se u petak, 18. 5. 2018. u 18:00 sati. Razrednica Kos

07.05.2018. 16:21
RODITELJSKI ZA 8. D RAZRED
Roditeljski sastanak 8. d razreda održat će se u srijedu, 16. 5. 2018. u 18:45 sati. Razrednica Marija Slišković 

07.05.2018. 16:20
RODITELJSKI SASTANAK ZA 8. b
Roditeljski sastanak 8. b razreda održat će se u petak 11. 5. 2018. u 18:50 sati. Razrednica Sandra Rehorović 

07.05.2018. 14:34
RODITELJSKI SASTANAK SVIH PETIH RAZREDA
Poštovani roditelji, obavještavamo vas da će se roditeljski sastanak svih 5. razreda održati u utorak 8. 5. 2018. godine s početkom u 17:30 sati. Radujemo se vašem dolasku!   Razrednici petih razreda

04.05.2018. 14:35
RODITELJSKI SASTANAK ZA 2. RAZREDE
Roditeljski sastanak svih odjela 2. razreda održat će se 10. 5. 2018. u 17.00 sati u školskoj blagovaonici. Učiteljice drugih razreda

04.05.2018. 11:48
RODITELJSKI SASTANAK ZA 6.A
Treći roditeljski sastanak za roditelje učenika 6. a održat će se u ponedjeljak, 7. svibnja 2018. u 19.00 h. Razrednica Verica Josipović.

02.05.2018. 10:30
RODITELJSKI SASTANAK 6. c
  Treći roditeljski sastanak za roditelje učenika 6. c održat će se  u ponedjeljak, 7. svibnja 2018. u 18.15 h .  Razrednica Dragana Turkalj

30.04.2018. 10:08
RODITELJSKI SASTANAK 6. E
  Četvrti roditeljski sastanak za roditelje učenika 6. e održat će se  u ponedjeljak, 7. svibnja 2018. u 18 h .  Razrednica Manuela Jadanec

23.04.2018. 11:31
Roditeljski sastanak za 2. a
Roditeljski sastanak 2.a odjela je 27. 4. 2018.  (petak)  u 17,10 sati. Učiteljica Marija Bićanić

16.04.2018. 16:19
ZAJEDNIČKI RODITELJSKI SASTANAK SVIH TREĆIH RAZREDA
Zajednički roditeljski sastanak svih trećih razreda bit će u petak, 20.4. 2018. u 17:15 h. Učiteljice trećih razreda

16.04.2018. 14:23
RODITELJSKI SASTANAK 5. c
Roditeljski sastanak 5.c razreda održat će se u petak 17. travnja 2018. u 18.00 sati. Razrednica Jasna Holik 

16.04.2018. 12:58
RODITELJSKI SASTANAK
Roditeljski sastanak 6.b razreda održat će se u petak 27. travnja 2018. u 18.10 sati. Razrednica Ksenija Knapić   

12.04.2018. 11:19
RODITELJSKI SASTANAK 7. a
Roditeljski sastanak 7.a razreda održat će se u ponedjeljak 16. travnja 2018. u 19 sati. Razrednica Ivana Skočić 

10.04.2018. 09:49
RODITELJSKI SASTANAK 7. d
Roditeljski sastanak 7.d razreda održat će se u srijedu 18. travnja 2018. u 18 sati. Razrednik Ivan Jukić

VIJESTI IZ LUPOGLAVA
15.11.2016. 11:28
ZAVRŠETAK RADOVA U PODRUČNOJ ŠKOLI LUPOGLAV
Svečanom sjednicom Učiteljskog vijeća 14. studenog 2016. godine obilježen je dovršetak druge faze radova na adaptaciji Područne škole Lupoglav. Sjednici su nazočili i članovi Vijeća roditelja Područne škole te članovi Školskog odbora, a, na čelu s ravnateljem Jurom Miškovićem, sve su nazočne pozdravili i župan Zagrebačke županije Stjepan Kožić, pročelnik Upravnog odjela za prosvjetu, kulturu, šport i tehničku kulturu Vjeran Štublin i načelnik Općine Brckovljani Željko Funtek.

07.04.2016. 17:05
TRAVANJ... volimo
 U Lupoglavu vrlo ozbiljno pristupaju obilježavanju važnih datuma u mjesecu travnju, a izradili su i svoj kalendar koji će ih podsjetiti na aktivnosti u tom mjesecu.

17.11.2015. 16:31
POSJET BIVITI
   U ponedjeljak 9.11.2015. moj razred s učiteljicom Renatom išao je u posjet tvornici Bivita. Ona se nalazi u Lupoglavu, nedaleko od naše škole. Učiteljica je organizirala taj posjet da mi možemo vidjeti što se tamo radi.  Kad smo stigli, vidjela sam kombajn, traktore i velike silose.Unutra smo vidjeli velike strojeve koji rade brašno i pahuljice. To je prehrambena industrija, a kroz pogon (koji ima pet katova) nas je vodila inženjerka Martina koja nam je sve lijepo objasnila. U tvornici radi i moj stric Tomica, ali ga tada nije bilo na poslu što me malo rastužilo. Voljela bih da nam je i on mogao pokazati što je njegov posao. Kada smo išli doma dobili smo njihov proizvod tj. pahuljice sa sušenim voćem. Željela bih da češće idemo na takve izlete i da posjetimo još koju tvornicu.

POPIS UDŽBENKA

ZAHVALJUJEMO TVRTKI MONTING D.O.O. NA VELIKODUŠNOJ DONACIJI ZA

IZRADU SKULPTURE IGRA

U DVORIŠTU NAŠE ŠKOLE.

PROJEKTI
ZANIMLJIVOSTI
Crtice iz Lupoglava

CRTICE IZ LUPOGLAVA

Pročitajte radove naših malih novinara iz Lupoglava.

NOVO U KNJIŽNICI

LISTA DOBRIH KNJIGA

Hrvatsko knjižničarsko društvo u suradnji s pedagozima, učiteljima i knjižničarima, svake godine izabire najbolje naslove za male knjigoljupce i njihove roditelje. Dosadašnje liste knjiga pogledajte OVDJE.

Anketa
Čitate li knjige?





CMS za škole logo
Osnovna škola "Stjepan Radić" Božjakovina / Domaćinska 1, HR-10370 Božjakovina / os-stjepan-radic-bozjakovina.skole.hr / skola@os-stjepan-radic-bozjakovina.skole.hr
preskoči na navigaciju